O potencjale... Czyli na co Nas stać?

Miałem wczoraj kolejny trening, znów przysiady, zarzuty. Teraz oczekując na dzisiejszą sesję rzutową przypomniały mi się wczorajsze słowa trenera, kiedy marudziłem, że "jutro będzie zakwas, to pewnie nie porzucamy"-  "Ten trening ma się przełożyć na rzuty, które będą za 5 miesięcy".
Dało mi to dużo do myślenia i muszę przyznać daje to również spory kawał mobilizacji na dzień dzisiejszy. Po tych słowach od razu zrozumiałem, że trener również na mnie liczy, że będę systematyczny, odpowiedzialny i twardy.
W każdym z nas drzemie wielki potencjał- we mnie bardziej ukierunkowany na rzut młotem, a w Tobie może to akurat taniec, malarstwo, a może inny sport?  Tak naprawdę, to najważniejsze jest znaleźć swoją klepkę i poznać odpowiednią osobę, która poprowadzi nas przez właściwą drogę na szczyt. Dla wielu z nas to właśnie trener jest tą osobą. Zawsze wierzy w Ciebie i poświęca swój czas dla Ciebie, bo tak samo jak rodzina i przyjaciele- on widzi w Tobie potencjał.
Pamiętaj, że jeśli robisz coś dobrze, to rozwijaj się i idź w kierunku odkrywania swojego potencjału. Niezależnie od tego, jaki sport/zawód uprawiasz idź po swoje, a na pewno w odpowiednim momencie zostaniesz doceniony. 
Wczoraj dowiedziałem się, że zostałem nominowany do plebiscytu na Najpopularniejszego Sportowca 2017 roku w swoim powiecie. Ogólnie to naprawdę jest śmieszne dla mnie, bo po chwilę obecną nie mam pojęcia kto mnie do niego zgłosił xD. Jednak bądź co bądź- czy było to zrobione dla śmiechu, czy na poważnie- dla mnie to wielkie wyróżnienie. To pokazuje mi, że odpowiednio wykorzystuje swój potencjał i idę w stronę oznaczonego celu, bez względu na to jakie przeszkody leżą na drodze.
Ciebie równie stać na wiele! Jesteś biegaczem? To zasuwaj dzisiaj pobiegać, zrób jeden kilometr więcej, przełoży się to w ogólnym rozrachunku na sukces w przyszłości! Chodzisz na siłkę? Spróbuj dzisiaj w każdej serii zrobić o jedno powtórzenie więcej niż zawsze! Tak samo ja dzisiaj idąc na sesję rzutową, będę to robił z wyjątkowo dużą intensywnością. Jest piękny dzień, uśmiechnij się, załóż wygodny strój i leć na trening! Gwarantuje Ci, że Twój potencjał sam się nie obudzi, musisz być sam dla siebie budzikiem i im wcześniej zadzwonisz, tym większą przewagę nad innymi osiągniesz od tego momentu, bo jesteś wielki i nie zapominaj o tym!!! 
"Jesteś jedyną osobą, która może wykorzystać Twój potencjał"~
Zig Ziglar

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Porażka jako pierwszy krok do Sukcesu

Okazana dobroć zawsze powraca!

Hart ducha- krok do doskonałości