Okazana dobroć zawsze powraca!

Na wstępie

Witajcie, witajcie! Na starcie szybkie sprostowanie. Miała być dzisiaj pewna rozmowa, jednak z dwóch powodów jej nie będzie. Po pierwsze nie udało mi się jej przeprowadzić, po drugie stały się wyjątkowe dla mnie rzeczy, o których dziś opowiem. Następnym razem postaram się z góry nie zapowiadać co się pojawi w następnym artykule, bo poniekąd czuję się niesłowny- za co oczywiście proszę o wybaczenie ;).


O co się rozchodzi?

Chciałem wszem i wobec wszystkim przedstawić dwie firmy, które od tego tygodnia będą wspomagały moją karierę sportową! Dwójka lokalnych reprezentantów w postaci firmy "C3", oraz firmy "Twargum". Pomyślisz sobie "No kurcze nieźle, ale jakieś szczegóły?". Proszę bardzo. Jako, iż studiuję na kierunku "Menedżer sportu" postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce! Stworzyłem prezentację przedstawiającą przebieg mojej "ubogiej" kariery. Przedstawiłem analizę treningową, zaprezentowałem cele i plany na przyszły sezon, umówiłem się na rozmowy z właścicielami firm i dałem się przekonać do siebie ;)! Na podstawie zawartych umów, będę mógł przygotować się do sezonu 2019 z nowym sprzętem treningowym, oraz z regularną porcją odżywek. Wielka sprawa, jak dla chłopaka z małego miasta, który zaczynając przygodę ze sportem nigdy nie liczył na nic więcej niż trochę zabawy, ruchu i nowych znajomości. 
I właśnie w tym miejscu chcę podziękować po raz pierwszy i nie ostatni firmom C3 i Twargum za okazanie mi wsparcia. Obiecuję, że współpraca będzie owocna, a następny sezon (oby) najlepszy w dotychczasowej karierze.

A jak wiadomo nie od dziś

Dobro wraca i to ze zdwojoną siłą! Dlaczego warto wspierać sport, bez względu czy lokalny czy na poziomie krajowym czy nawet światowym? Sport jest najlepszą formą rozwoju osobistego. Natomiast jak wiadomo, inwestycja w czyjś rozwój osobisty to coś wyjątkowego. Trzeba mieć odwagę, żeby pozwolić sobie na zainwestowanie w kogoś. Dlaczego? Nigdy nie wiesz co się wydarzy nawet pojutrze. Zwłaszcza w sporcie, kiedy w jeden dzień jesteś mistrzem, a już za tydzień możesz mieć poważną kontuzję, która na długi czas wykluczy Cię z trenowania i zatrzyma rozwój. Tym większy szacunek należy się firmom/osobom prywatnym, które wykładają pieniądze, bądź fundują ekwipunek niezbędny do trenowania, dla sportowców. Sport jest też świetną okazją do zareklamowania swoich produktów. Z tego miejsca zachęcam każdego, aby w przyszłości jak będziecie już wielkimi biznesmenami i kobietami sukcesu, abyście nie bali się wspomagać innych. Pamiętajcie, że okazane dobro zawsze do Was powróci, w najmniej spodziewanym momencie ;)! 



Ku końcowi zmierzając

Wybaczcie za ultra krótki materiał na dzień dzisiejszy. Jestem podekscytowany tym co wydarzyło się w ubiegającym już tygodniu. Dla mnie to wspaniała sprawa i pewna furtka, która otwiera drogę do rozwoju osobistego. Jestem także dumny, że na arenie krajowej będę mógł reprezentować swoje lokalne firmy. Mam nadzieję, że współpraca szybko przyniesie oczekiwane efekty. Pierwsza szansa na pokazanie się z dobrej strony już we wtorek na ostatnim starcie w tym sezonie. W Zielonej Górze nastąpi #hammertime, a także powrót po 4 miesiącach do rzutu oszczepem💓. Do usłyszenia już w przyszłą niedzielę!

"Kiedy pomagamy innym, pomagamy sobie,
ponieważ wszelkie dobro, które dajemy,
zatacza koło i do nas wraca."

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Porażka jako pierwszy krok do Sukcesu

Hart ducha- krok do doskonałości