Wiadomości porządkowe


Witam po kolejnej długiej przerwie! Spowodowanej głównie tym, że były ferie, oprócz treningów jedyne co robiłem to się obijałem, a jak wiadomo- lenistwo wyniszcza. Postanowiłem jednak wziąć się w garść i przy okazji bardzo miłego dla mnie wydarzenia napisać szybki tekst!

Najpierw jednak może trochę oczywistych oczywistości :D . Zaczął się kolejny semestr, już opuściłem parę dni ze względu na grypę. Muszę przyznać, że wyjątkowo wyniszczyła ona mój organizm. Tydzień wyrwany z życia, teraz trwa tydzień bez treningów- paskudna sprawa, pilnujcie się, aby Was też nie dopadła!


Przechodząc do meritum! Ponieważ dzisiejsza notka będzie czysto informacyjna, chce przekazać tym parę komunikatów. Po pierwsze i co najważniejsze, dostałem się do redakcji portalu Polski-sport.pl , naturalnie do działu lekkoatletyki. Miałem okazję napisać już pierwszy artykuł, który świetnie się przyjął, a w związku z zaczynającymi się jutro Halowymi Mistrzostwami Świata w Birmingham, muszę przyznać, że liczę na coraz więcej!Oczywiście z góry wszystkich zapraszam na portal gdzie oprócz lekkiej, którą polecam najbardziej, znajdziecie informacje na bieżąco o innych dyscyplinach w Polsce!

Tak więc otwarcie mogę mówić, że w pewnym sensie zaczynam spełniać marzenia zarówno te z dzieciństwa, oraz te przyziemne, które sumując się mówiły zawsze o byciu dziennikarzem sportowym. To mały krok do przodu, ale jak wiadomo- grunt, że do przodu ;). 

Po drugie! Liczę i mam głęboką nadzieję, że pisanie dla portalu da mi duże doświadczenie i podszkoli mnie w szlifie pisania, co przeniesie się jakościowo także na bloga, którego prowadzenie będę oczywiście kontynuował.

Na ten moment to chyba wszystko co miałem do przekazania. Raz jeszcze zapraszam do śledzenia relacji z HMŚ w Birmingham, prowadzonej przeze mnie i chłopaków z redakcji, oraz do ciągłego zaglądania na bloga ;)! Pozdrawiam prosto z pociągu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Porażka jako pierwszy krok do Sukcesu

Okazana dobroć zawsze powraca!

Hart ducha- krok do doskonałości