Drugie - Wiara

Jako, iż to dekalog nie mogło zabraknąć wzmianki o wierze. I choć jest to dla niektórych niewygodny temat do czytania, rozmów czy dyskusji, tak ja mówię o swojej wierze otwarcie. Sport poniekąd jest połączony z oddaniem Bogu bezpośrednio. Wielu największych sportowców w historii identyfikuje się z Bogiem mówiąc, że wszystko co osiągnął zawdzięcza "sferze niebieskiej". Tak samo mam i ja i wierze, że wielu z Was również. Zawsze przed startem modle się w szatni, bądź w drodze do koła i nigdy nie miałem problemu, żeby to okazywać.

Jestem człowiekiem, który jest wdzięczny Bogu, że dostał szansę do wykonywania takiego sportu, że mogę być zdrowy, nigdy nie odniosłem poważnej kontuzji. Wielu by się zapytało "No ale jak to jest, tak ciężko pracujesz, na wszystko zasługujesz bo walczyłeś o to, a oddajesz wszystkie honory komuś innemu- w tym przypadku, dla Boga?". I tu nawiąże do dzisiejszego obrazka dnia, który umieściłem wyżej. Bóg obdarza ludzi talentami- ponieważ jak doskonale wiesz, każdy ma jakiś talent, TY TEŻ MASZ TALENT. Problem tkwi, że nie każdy ma na tyle cierpliwości, żeby poczekać na odnalezienie rzeczy, w której jesteśmy dobrzy. Wiara jest fajną sprawą, dużą rolę u człowieka odgrywa także wiara w siebie... 
Tak więc stawiam dla Ciebie pytanie- Czy wierzysz? 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Porażka jako pierwszy krok do Sukcesu

Okazana dobroć zawsze powraca!

Hart ducha- krok do doskonałości